معرفی بهترین دانشگاههای اسپانیا

folder_openمعرفی دانشگاه های اسپانیا
commentبدون دیدگاه
topmigration.ir

اسپانیا شبه جزیره ایبری با پرتغال در انتهای غربی دریای مدیترانه مشترک است. در سرتاسر کشور ، از پیرنه تا شهرهای ساحلی ، چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. جالب اینجاست که این کشور دارای سومین مکان میراث جهانی یونسکو است – پس از ایتالیا و چین. کارهای زیادی وجود دارد از جمله غذا خوردن در رستوران های عجیب و غریب ، بازدید از گالری های هنری و موزه ها و گذراندن وقت در ساحل و حومه است .بسیاری از دانشجویان به دلیل سواحل ، شهرهای پر جنب و جوش ، جشنواره ها و معماری زیبا به اسپانیا جذب می شوند.

اسپانیا دارای 50 دانشگاه در Times Higher Education World University Rankings 2021 است که برخی از آنها دارای بالاترین رتبه و محبوب ترین در مادرید ، بارسلونا و شهرهای کوچکتر سویل و گرانادا هستند. هر منطقه از اسپانیا متفاوت است ، بنابراین دانشجویان باید در جایی که می خواهند تحصیل کنند نه تنها بر اساس دانشگاه بلکه در سبک زندگی مرتبط با منطقه نیز پایه ریزی کنند.یکی از دلایل محبوبیت اسپانیا در بین دانشجویان بین المللی این است که به طور کلی ، زندگی در آنجا نسبتاً ارزان است. هزینه کالاها و خدمات در اسپانیا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کمتر از متوسط ​​است.

یکی از مهمترین دلایلی که دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند ، فرصت یادگیری زبان دیگری است و از آنجا که گویش ملی اسپانیا دومین زبان گفتاری در جهان است ، به مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است.در حالی که اکثر دوره ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند ، همچنین تعدادی دوره در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی برای پذیرش دانشجویان خارج از کشور وجود دارد.

1. دانشگاه پمپئو فابرا

دانشگاه پمپئو فابرا هنوز دانشگاه نسبتاً جوانی است که در سال 1990 در بارسلون تاسیس شده است.

نقاط قوت این دانشگاه در علوم اجتماعی ، علوم انسانی ، بهداشت ، علوم زندگی ، ارتباطات و ICT است.

این نام از زبان شناس پومپئو فابرا ، متخصص زبان كاتالان گرفته شده است ، كه به او جایگاهی داده است كه امروز دارد. کاتالان زبان رسمی دانشگاه پمپئو فابرا است. دانشجویانی که مایل به یادگیری کاتالان هستند ، فرصت های زیادی در بارسلونا و اطراف پمپئو فابرا خواهند داشت.

سه پردیس در سراسر بارسلونا واقع شده است. علوم اجتماعی و انسانی در Ciutadella ، علوم بهداشت و زندگی در Mar و ارتباطات و IT در Poblenou تحصیل می کنند.

2. دانشگاه خودمختار بارسلونا

پردیس اصلی در بلاتررا ، یکی از مناطق اصلی صنعتی و فناوری مدیترانه ای اروپا و تنها 25 دقیقه با مرکز بارسلون واقع شده است.

این دانشگاه 87 مدرک کارشناسی ، 315 مدرک کارشناسی ارشد و 68 برنامه دکترا ارائه می دهد. مدارک کارشناسی مدیریت و مدیریت بازرگانی ، اقتصاد ، آموزش ابتدایی و جهانگردی به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شود و بسیاری از مدارک دیگر موضوعات را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. این دانشگاه به همین دلیل دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب می کند.

این مسسه دارای 13 دانشکده است ، از جمله علوم زیستی ، ارتباطات ، هنرها و علوم انسانی ، پزشکی و ترجمه و تفسیر.

3. دانشگاه بارسلونا

سومین دانشگاه برتر اسپانیا نیز در شهر پر جنب و جوش بارسلون واقع شده است.

دانشگاه بارسلونا یکی از بزرگترین دانشگاههای اسپانیا است و هر ساله پذیرای تعداد زیادی دانشجو از اسپانیا و خارج از کشور است.

73 دوره لیسانس ، بیش از 140 دوره کارشناسی ارشد استاندارد ، بیش از 400 دوره کارشناسی ارشد و مدرک فوق لیسانس ویژه UB و 48 برنامه دکترا وجود دارد.

دو دوره به طور کامل به زبان انگلیسی (تجارت بین المللی و مطالعات انگلیسی) و پنج دوره به صورت انگلیسی تدریس می شود.

4. دانشگاه ناوارا

دانشگاه غیرانتفاعی خصوصی در سال 1952 توسط بنیانگذار Opus Dei ، Josemaría Escrivá de Balaguer ، برای انتقال ارزش های جنبش تاسیس شد.

این دانشکده در ابتدا به عنوان یک دانشکده حقوق آغاز به کار کرد و اکنون دارای 14 دانشکده ، دو مدرسه دانشگاهی ، 17 موسسه ، یک مدرسه بازرگانی و بسیاری از مراکز و موسسات دیگر است. این دانشگاه بیش از 120 درجه ارائه می دهد ، اما همه دوره ها جنبه های الهیات را شامل می شوند.

این دانشگاه برای تشویق مبادلات بین المللی بین دانشجویان ، با سایر موسسات از جمله دانشگاه های واشنگتن ، هنگ کنگ و ادینبورگ توافقاتی دارد.

این دانشگاه در پامپلونا واقع شده است ، که به دلیل اجرای گاوها در  جشنواره سان فرمین معروف است.

5. دانشگاه خودمختار مادرید

پردیس اصلی در منطقه Cantoblanco در حومه مادرید واقع شده است و با قطار شهری به مرکز شهر متصل می شود.

16 کافه و غذاخوری ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، یک مرکز پزشکی ، زمین های ورزشی و زمین های والیبال ساحلی و همچنین ایستگاه قطار و خدمات اتوبوس در دانشگاه وجود دارد.

فارغ التحصیلان معروف شامل چندین وزیر سابق دولت هستند. گاسپار لامازارس ، رهبر سابق حزب چپ متحد ؛ و HM ، پادشاه فیلیپ ششم اسپانیا ، که در رشته حقوق فارغ التحصیل شد.

Tags: , , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

پانزده − 12 =

فهرست